POZYTYWKA
Są dni kiedy się śmieję, są kiedy jest mi smutnoFortuna bywa miłą, lecz bywa też okrutnąCzasami deszcz mnie zmoczy, czasami słońce spaliA co mnie spotka jutro? - o tym nie myślę wcale ...
TERAZ JUŻ WIEM JAK NIE CZYNIĆ DOBRA ZŁEMTERAZ JUŻ WIEM JAK DOBRA NIE CZYNIĆ ZŁEMTERAZ JUŻ WIEM JAK NIE CZYNIĆ DOBRA ZŁEMTERAZ JUŻ WIEM ...
Są dni, gdy świeci słońce - Są, gdy nie widać niebaCzasami czegoś chcę, czasem nic mi nie trzebaBo w życiu bywa różnie - raz lepiej, a raz gorzejTak trudno jest przewidzieć, co się wydarzyć może ...
TERAZ JUŻ WIEM JAK NIE CZYNIĆ DOBRA ZŁEM ...
Kto szuka ten nie błądzi - tak teraz o tym myślęSą kłamstwa i półprawdy, są prawdy oczywisteA prawda bywa gorzka, lecz może być i słodkaChwilami chcę być sam, a potem kogoś spotkać ...
TERAZ JUŻ WIEM JAK NIE CZYNIĆ DOBRA ZŁEM ...


teraz juz wiem, ze nie robi się zdjęc pod swiatło ;)
 Posted by Picasa

This entry was posted on środa, 10 stycznia 2007. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.