Lewa strona literki MUa ha ha, ale pozowanie:D
bo wiesz, nigdy nie będę już musiała bać się o nasz świat...
stoimy z boku, policja śpi na drzewie, anioły bombardują ziemię...
Wyglądasz właśnie tak...
Jakbym Cię znał i nic nie mówisz...
Nie dotykasz tylko patrzysz właśnie tak...
i tak na pożegnanie dzisiejszej sesji :> Buszująca w naszych lokalnych wodorostach;] (Michale, jeśli tu zajrzysz, to to jest właśnie ta górka, z której Ci machałam jak Ty mi machałeś z wieży Ajfla:})

Zdjęcia z tej części są dziełem Nataliony i chce jej za nie podziękować:D bo to pierwsze takie nasze wyjście, kiedy to ja mam więcej zdjęć niż ona (one)
Cieszę się też z tego powodu, że udało mi się ją pocieszyć, chociaż sytuacja wyglądała na beznadziejną. Takie spacery przydają się w takich dziwnych sytuacjach.
W przyszłym tygodniu matury:>
Szoł mast goł on.
i w przyszłym tygodniu sesja z Mundasem i Magdą:>
jest dobrze.
wracaj.

This entry was posted on niedziela, 2 grudnia 2007 and is filed under ,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.