Śpiewajmy tonem wyzwolonym...
Bursztynek i ten pan Dziad to zdecydowanie dzisiejsze najfajniejsze we współpracy motywy:}
Cynamon. Wreszcie se kupiłam:D za 2zł bodajże w TESCO czy coś;) Cała rodzina kupuje w tesko:P yh:} ale chamska reklama :P
I po raz kolejny cynamonowe wzorki.
przyszpilony cynamon;]
i ponownie, tyle że tu przypinezkowany:}
jabłko z jakimś chłytłym chłytem makertindodym.
i mój kolejny dziś ulubiony motyw. Włóczykij. Dla tego, który odbija mi się 4 letnią zje*** czkawką. Dziś znów.
albo i nie. Nie dla niego. bo po co? skoro i tak ma mnie gdzieś. Moje ulubione zdjęcie z dziś. I niech powędruje do mojego ulubionego pana kolegi:)
a to już standartowo zdjęcie mojego studia. Majkowe studio nagrań. w kolejnej paczce świąteczno-noworocznej trochę więcej njusów. ah.

This entry was posted on piątek, 14 grudnia 2007 and is filed under ,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.