Pa para pa para pa para pa pa!
Chciałoby się zanucić "tak wygląda moje miasto nocą" ale to jest już zbyt tendencyjne i oklepane i w ogóle złe i nudne. Więc może będzie lepiej, jak nie napiszę nic;)
Kadr centralny, 4sec, f/3.4, poza ramką, żadnych modyfikacji w komputerze.
Wesołych świąt.
Nawet sie pseudo coś utrafiło po drodze. To światełko to oczywiście księżyc.
Wtedy wszystkie twe marzenia, pomysły wizje sny, spełnią się a bez wątpienia to sprawisz właśnie Ty... tak mi śpiewają w głośnikach. Fajny ten polski fil kolins.
Bloki. Najlepiej oglądać na ciemnym (czarnym) tle. Zadowolonam z rezultatów.
Plac Kościuszki w Zdunach. Ładnie tam wieczorem tylko pioruńsko zimno.
I znów plac. Tędy chodzę po bułki (latem;p) bo zimą przez środek, żeby tylko wydeptać jak najwięcej śladów w śniegu.
Gałązek trochę.
I chaupka koło której są okropne kałuże, które rozjeżdżają źli kierowcy. (kiedy siedzę za kierownicą zawsze dziwnym trafem o nich zapominam...;P)

ok, kilka słów zaś za moment.

This entry was posted on środa, 19 marca 2008 and is filed under ,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

One Response to “ ”

sznurek. pisze...

Nie ma to jak iść do święconki w śniegu. To chyba będzie taki mój pierwszy raz. (:
_________
Muszę sie przyznać, że od ło ho ho czytuje i podglądam twojego bloga. Jest świetny. Nie pisałam komentarzy, a teraz z perspektywy czasu widzę, że warto pisać, bo zawsze to jakieś podziękowanie autorowi za pracę, taka mini nagroda. Fajnie się je czyta w każdym razie.
Ja wzięłam się również za blogspota, ale pisze [pseudo]artykuły, bo artykułem nie można chyba nazwać "Na tropie lachona", który jest raczej kpiną.
No ale jeszcze raz: świetny blog. Naprawdę. (: