Wystawa podyplomowa Kaliskiego Liceum Plastycznego.
Taki szot zza ramienia jakiegoś gościa.
a tak się zgina dziób pingwina. A tak całkiem na poważnie, to dyrektor Liceum z Kalisza.
Spotkanie w galerii z przedstawicielami kaflarni w Zdunach.
No tak, jak to na wernisażach bywa ;)
wystawowe rozmowy.
I jak to w sezonie letnim bywa - pierwszy topielec.
Tak to jest, jak się wskakuje do wody po %... ku przestrodze.
Łuki, pani Ela i kawałek z naszej wystawy.
i Łuki. Podoba mi się to zdjęcie :)
Look at me!

Kilka słów o samej wystawie...
Wystawa podyplomowa uczniów liceum plastycznego w Kaliszu znajduje się w galerii "Na Stryszku" w Ratuszu, czyli Zdunowskim Ośrodku Kultury w którym to ośrodku mam przyjemność pracować :) Warto wpaść i zobaczyć. Wystawę, nie to jak pracuję;p
Koniec i już nic sie nie wydarzy, na ulicy w tłumie nie rozpoznasz mojej twarzy...
Powoli nadrabiam zaległości. Jest gorąco, więc nie ma co wychodzić na dwór, więc mam internet, dostęp do okna i świeżego acz parnego powietrza i medytuje. Albo nie.
Inaczej.
Mam Internet, dostęp do okna i parnego powietrza i odpoczywam, pisząc, czytając i delektując się samotnością niekoniecznie w sieci.
Dziękuję Wam, za to, że jesteście.

This entry was posted on poniedziałek, 30 czerwca 2008 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.