900.

Notka numer 900. Mak z poznańskiej cytadeli. Spacer dawny, ale nie zapomniany.Aga zamyślona. Sz pieruna, ciężko się z Tobą współpracowało, ale warto było:DFajne drzewo znalazłyśmy na Cytadeli :)
"Pojmujesz to? pojmujesz?! chyba nie bardzo, bo twoja reakcja jest jakaś oschła". czyli monologi siostry mojej też rudej :>Zobacz taaam jak gumisie skaczą tam i siaaam!

Aga siedząca ;>
No i sprawdzamy, czy pod listkiem nie ma wciornastków *I ostatnie z tej serii.

Doobra, spacerek z Agą. Po zajęciach, cytadele mamy o rzut zdechłym kotem, więc się wybrałyśmy. Aga pozwoliła mi z łaski swej ogromnej fotografować się(!) za pomocą jej lustrzanki(!) co nieczęsto sie zdarza, o czym zapewnia na swoim blogasku ;) Spacer udany, Aga wybredna, ale generalnie wesoło było ;}

W tak zwanym międzyczasie udało mi sie skończyć 20 lat ;} Dzięki wynalazkowi jakim jest nasza-klasa otrzymałam takie mnóstwo życzeń, że przez poprzednie 19 lat sumując tyle nie dostałam :> co prawda większość od osób, których daaawno nie widuje i pewnie na ulicy dziś bym ich nie poznała (co nie jest takie dziwne w moim wykonaniu, bo sąsiadów też udaje mi się nie rozpoznawać ;) ale trafiło się też mnóstwo życzeń od osób, które znaczą dla mnie naprawdę wiele i szczególnie za to Im dziękuję! Cieszę się, że jesteście :) Wymieniać nie będe, bo nie w tym rzecz :}

Dedykowane Eweli, bo to ona zmotywowała mnie do wrzucenia czegoś nowego :}

Ach, dziś ostatnie przedwakacyjne spotkanie Kolgejtu. Ludzie, co ja bym bez was zrobiła? ^^ Srebrnego nissana nie zapomne...

*Wciornastki to "podręcznikowe" określenie tych beznadziejnych robaczków co wyglądają jak przecinki i włażą w monitory i wtedy ma się organiczne bad pixle.

Notkę numer 900 oficjalnie uważam, za uczczoną :>

This entry was posted on środa, 1 lipca 2009 and is filed under ,,,,,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

One Response to “ ”

pisakkk pisze...

czuje się zaszczycona 900-tną notką;D