Z serii: Przepraszam za koleżanki!
Hamlet Polny. W klimatach totalnego szaleństwa, wciągania się na baloty, uciekania przed dziadkiem z psem i ponętnych spojrzeń z zielonymi koralami w ustach. Tak przyszło mi pracować(?) a raczej świetnie się bawić z Łukaszem i Sylwią.
Łukasz nie lubi pozować, a tak przynajmniej się tłumaczył, ale kiedy jest się podobnym do Keanu Reevesa, to nie można nie lubić pozować, po prostu nie wypada :) tu podoba mi się światło w jego oczach. Mjut-malina:}
Szczerze powiedziawszy, miniony tydzień był po prostu wypaśny :} Od samego poniedziałku, aż po ostatnie godziny piątku.
I wspomniane zielone korale :} kupowane u rumunów na targu za 2zł doskonale spełniły się w roli przygryzajki.
naked-naked ;}
Królu złoty :D
Uśmiech się, policz dobra czas. Zły duch jest tak daleko stąd... ^^
Ups, I did it again! :D czyli Sylwia z torbą z Pepe Panem Dziobakiem robi mi reklame :D
torby na zamówienie, dowolne wzory i kolory ;) kontakt na priv.
i ponownie Sylwia :}
Family portrait.

Family, bo Łukasz to prawie jak rodzina ;D (a dodatkowo pierwszy model rodzaju męskiego!) Ślązak, ale swój, zdunowski. I chociaż przez dobre trzy lata się nie widzieliśmy, to wydarzenia ostatnich kilku dni sprawiły, że już tęsknie za tym co było i za tym co będzie. Za rok Meksyk ;D

ech, chciałam tyle napisać, a słowa uciekają mi spod nóg. nNie chciałabym nic zapomnieć, ale patrząc na zdjęcia, dni w kalendarzu wiem, że nie zapomnę. Niedopity napój na biurku, szkice rozsypane po podłodze, kartony podwędzane z pizzeri, czy chciałaby się pani przejść, albo wymienić koszulkami... Grill u Sylwii, dyskoteka, 100 pytań do Cosmopolitan odczytywanych przy świetle latarnii ;} burzy nie będzie i w końcu przepraszam za koleżanki...

Nie, tego nie da się zapomnieć ;} Wiem, że za chwilę to przeczytasz.
Dziękuję, że przywróciłeś mi wiarę w ludzi:*
a Sylwii, za to że jest, bez względu na to, czy jestem fajnym towarzystwem czy nie ;)

This entry was posted on czwartek, 20 sierpnia 2009 and is filed under ,,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.