Spotkanie w Bibliotece.
Tęcza książek. Coś fajnego ;} Zresztą pani, z którą było spotkanie opowiadała o dziewczynie, która kupowała książki wg takiego klucza, żeby pasowały jej kolorystycznie do pokoju. Specyficznie. Ale kto wie, może w tych kolorystycznie pasujących jej tytułach znalazła coś dla siebie? U mnie głównym kryterium wyboru jest - "Czy są to muminki?". Przepiękną serie wydała Nasza Księgarnia. Muminki w wersji mini - pięknie oprawione i ilustrowane ręką Tove Jansson.
Książki mojego dzieciństwa ;}
Przyuważone spojrzenie. A dziś tą panią widziałam jak biegła do autobusu. Bieganie w czasach takiego śniegu bezczelnego to nie lada wyczyn.

Autografy po programie.
Jezu jak się cieszę z tych króciutkich wskrzeszeń, kiedy pełną kieszeń znowu mam. Znowu moge myśleć trochę jakby ściślej i wymyślać śmiało nowy plan...

Bo biblioteka to nie tylko książki :)
Urzekła mnie ta drewniana kolejka. Przecudna! Jak kiedyś pojawi się jakieś małe dziecko w rodzinie to dostanie ode mnie takie drewniane cudo!

Dzień się tak poukładał zeszłotygodniowy czwartkowy, że udało mi się upiec milion kur na jednym ognisku. Najpierw chwila moment na świetlicy - odrobienie lekcji z Mikołajem, później spacerek z młodymi na wernisaż PCPRu, odstanie swojego podczas przemów poważnych ludzi z PCPRu, później strzałeczka do domu, i chwilę później biegiem do biblioteki na spotkanie literackie z panią, której imienia ani nazwiska już nie pamiętam, ale pamiętam, że całkiem ciekawie opowiadała o książkach. Że dom bez książki jest pusty, bezduszny. I że obok mnie siedziała moja była germanistka ze swoim dzieckiem, które się bardzo nudziło i z 5 razy oglądało tą samą książkę. Na 15 stronie był przepis jak samemu stworzyć żaglówkę na kałuże. Z tyłu siedział Bartek B. a obok niego kobieta, która całym swoim jestestwem okazywała swoje znudzenie. Nie wiem, w jakim celu przychodzą na takie imprezy tacy ludzie, bo naiwnie będę twierdzić, że nie na catering ;->

Zimowo się zrobiło.

This entry was posted on poniedziałek, 29 listopada 2010 and is filed under ,,,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.